MIDSOMMAR :D

rolig helg :D
min midsommarafton spenderades hos mormor och morfar ett tag sen
åkte jag till varvsholmen till stina :D
de va så sjukt mysigt där grillade vi och så :)
sen kom kalle, per och pontus åh vilka goa killar! :)

midsommardagen spenderades på böda:)
där blev det kubb- tunering med Hannah Elin Erik Calle Jonte Andreas David och William
sen gick jag hannah fredrik jonte david och wille och spelade minigolf där jonte vann men han hade 51p och jag 55p så jag va VÄLLDIGT nära ;)
sen va vi och lyssnade när ebbas mamma spelade där jag också dansade då :)

idag har jag varit och kollat när konfirmanderna har spelat mot prästerna och föräldrarna :)
men föräldrarna van konstigt nog ;)


- I

Kommentarer
Postat av: hannah :D

fick du bara 55? :o så många sjuor som du fick ;)

2011-06-26 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0